Tjockis

Okej nu måste jag sluta äta peanut butter godis, smöriga popcorn och resturang mat. Min mage ballar ur totalt efter helgerna!
Man dränker alltså popcornen i flytande fettigt smör.

Mumsiga cookie dough bites. Deg doppade i chocklad...

Jag sköter mig rätt så bra pa veckorna eftersom jag far världens bästa lunch pa jobbet. Och med världens bästa sa menar jag verkligen världens bästa. Dom har ALLT. Stor salladsbuffe med alla gönsaker som finns, kokta, grillade, stekta, råa osv. Sen har dom asmkt fresh fruit, massa nötter man kan välja. O sen maten da, tja.. vad ar du sugen pa? Det finns garanterat. Och det bästa med detta ar att jag får det gratis av jobbet. Sa jag att de hade breakfast buffe ocksa? Tänk er hotell frukost fast lite bättre. Oj, jag kommer verkligen bli en fet amerikan haha. Nej men seriöst så sköter jag mig bra pa veckorna. Jag äter blåbär o hallon med grekisk yoghurt hemma pa morgonen . Sen äter jag “bara” av salladsbuffeen pa jobbet (med typ grillad kyckling, spenat, grillad squash, gurka, ägg, sweet chili tofu, ost, sea food salade, tigerräkor, broccoli med vitlok o dressing pa det) LYX!

Kanske ska börja äta torkade sjögurkor? Detta säljes i China Town.

Pa kvällen äter ja typ omelett o korv pa veckorna men pa fredagar sa går jag alltid ut o äter o likaså lördag o söndag. Vi kör pa lyxhelger helt enkelt o hur mkt jag an gillar det sa ar det nog inte så vettigt för min mage mår bajs. Jaja, far skärpa mig i sommar helt enkelt.. o njuta sönder mig nu! /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0