Torsdag eftermiddag


Idag ska jag äntligen möta upp Hanna. Vi har bestämt med varandra typ varannan dag de senaste veckorna men dejten har liksom inte blivit av. Vi ska på after work i Meat Packing District vilket enligt mig det bästa stället att gå på after work. De har massa uteserveringar och stämningen är härlig. De där med uteserveringar är verkligen min grej. Jag älskar att sitta o smutta på mitt vin o titta på massa folk som går förbi.

Häromdagen gick vi runt på Upper East och tittade på massa rika människor. Upper East is the place to be om man är rich. Vill du shoppa o känner att du kan spendera tre månadslönder så feel free att gå in i en av de affärerna där. Jag kände mig nästan mindre värd när jag gick runt med mina vita platspåse med jordgubbar i.

 


Jannie o tysken i Trump Tower

Vi va o kollade in Trump Tower. Åååh vad han är rik. Han har ta mig fän ett vattenfall i lobbyn! Ett fyravånings stort jäkla vattenfall mitt i hallen liksom. Det ska jag också ha i min nästa lya. Just nu bor jag med kackerlackor...
/Janneke

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina bilder :)

2012-04-19 @ 21:20:48
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0