USA

Är inte de här sjukt äckligt? Jag gillar bacon o jag gillar godis .. men kombinationen? Det är ja inte helt säker på. Jag smakade aldrig så kan inte svara på om de va gott eller inte..
Imorse vaknade jag av att ja hade världens kramp i vaden. Mina vader spelar ett spratt med mig ganska ofta nuförtiden.. de känns helt seriöst som muskeln typ går av o sen har jag ont i vaden hela dagen. När ja va liten tyckte ja de va kul o få kramp typ. De va så roligt att spänna ut krampen liksom. Just nu så känns de som min kramp ska döda mig och ja får bara bort den om ja ställer mig på golvet. Vaden har då krampat så pass mycket att min fot inte ens är rak. Står liksom helt snett o bara trycker ner foten med all kraft ja har. Sen går krampen över o ja kan gå o lägga mig igen eftersom klockan oftast är natten när detta händer..

Är inte de här sjukt äckligt? Jag gillar bacon o jag gillar godis .. men kombinationen? Det är ja inte helt säker på. Jag smakade aldrig så kan inte svara på om de va gott eller inte..


Imorse vaknade jag av att ja hade världens kramp i vaden. Mina vader spelar ett spratt med mig ganska ofta nuförtiden.. de känns helt seriöst som muskeln typ går av o sen har jag ont i vaden hela dagen. När ja va liten tyckte ja de va kul o få kramp typ. De va så roligt att spänna ut krampen liksom. Just nu så känns de som min kramp ska döda mig och ja får bara bort den om ja ställer mig på golvet. Vaden har då krampat så pass mycket att min fot inte ens är rak. Står liksom helt snett o bara trycker ner foten med all kraft ja har. Sen går krampen över o ja kan gå o lägga mig igen eftersom klockan oftast är natten när detta händer..
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0