2012-04-25 <- ohhh idag får man LÖN!

det känns jättehäftigt att blogga det man twittrat dvs. berätta samma skämt om och om igen. men jag gör det även i verkligheten så varför skulle jag inte få göra det på nätet. jag är ju så rolig så mina historier tål lite upprepning.
..
och i övrigt så har jag en fettbra dag idag. en sådan dag som på filmerna, alltså på glada sådana. jag har redan samlat på mig lite steg i stegräknaren och det är viktigt eftersom det är tävling på jobbet. eller vissa kanske påstår att man bara tävlar mot sig själv, men jag tävlar mot hela redaktionen, och det tror jag alla andra också gör, de som påstår annat vill bara inte erkänna sig besegrade.
så det har jag redan fixat. nu ska jag jobba och sen ska jag gå en sväng på stan, sådär lite spontant, coolt och "ledigt" (det går rykte om att bikbok har -50% på allt). sen ska jag till en mejeri och prata framtid och sen blir det lyxig tjejmiddag vilket innebär ännu mer framtidssnack. men den här gången utan ångest för jag har bestämt mig för att släppa allt sådant. det är så jävla (förlåt att jag svär) gött att leva utan framtidsångest. bästa beslutet jag tagit på länge.
/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0