inga bilder ikväll

hmh. jag ville lägga upp några bilder från förra helgen. men så är de fotade i raw, med pappas kamera, och min photoshop känner inte igen filerna. och jag är inte nörd nog för att veta vad jag ska göra.
..
så jag blickar mot nästa helg i stället! jag håller nämligen på att packa min väska, igen. eller det är faktiskt inte min väska, utan didriks. och den är väldigt liten. men jag klarade mig i finland så jag borde klara mig nu mer, den här gången ska jag nämligen inte åka så långt utan "bara" ta båten över till oskarshamn. där ska jag sedan träffa en kille, som jag hoppas håller upp en skylt med mitt namn, och sedan ska jag kasta mig i hans famn, vi ska pussas, krama om varandra och jag ska fnittra. och jag tror han kommer att fnittra han med.
sen åker vi i hans vita bmw till kalmar.
i helgen ska jag alltså hälsa på sorken min. det blir mysigt!
nu ska jag fika med elin. visste ni att på finska betyder hennes namn organ? nu vet ni det.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0