Vardag på helgen

Ny vecka igen! Shit vad tiden går fort. Jag har redan varit här i fyra hela veckor, nästan bara hälften kvar da alltså. åh nej, jag vill inte åka hem!

Vackra Manhattan från andra sidan bron. Va ute en sväng i Queens o slirade o denna bilden tog ja på tåget på väg hem.

Jag har haft en bra helg. Va ju som sagt ute i fredags o New York fester ar väl lite annorlunda jämfört med Harrys i Kalmar. För de första betalar jag inte en krona pa hela kvallen. Jag får intrade, drinks och uppmärksamhet helt gratis :) Varför? For att jag ar tjej och hänger vid promoter bordet hehe. Nar folk går ut har är man uppklädd till max. Posheliposh ska man vara. Jag bade gillar och ogillar det. Jag gillar det för att det ar kul att vara uppklädd. Jag ogillar det for alla verkar vara sa jevla mån om att va snyggast pa hela stället. Tjejerna som hänger vid de här promoter borden är kanske inte riktigt my cup of tea. De är rätt sa bitchiga faktiskt. Armbågar i sidan o snea blickar är vardag på helgerna.

De ar lite synd att min käre kille valde att åka skridskor med min fest-kamera för ja kan inte bjuda på några bilder från partyn. Jag måste helt enkelt köpa mig en ny.. inte superkul eftersom jag snart har en fet hyra att betala.. 7200 kronor i månaden for ett rum. Japp, så är de i New York.

De spelar ingen roll va du är sugen på.. du kan få ALLT du vill på gatorna. Vi har faktiskt inte köpt några cup cakes än men de står på vår to-do-list.

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0