Woop woop





Woop woop (jag hatar när folk skriver woop woop haha) Okej att de här är lite skrytigt men de går bra för min artikel.. men för er som tkr de är jobbigt när de går bra för andra kan ja säga att ja fick an angry look av min chef igår. Japp, då har man lyckats med det också haha. Grejen var att ja skrev en artikel (på min handledares begäran) men han sa att jag måste sluta skriva om så konstiga ämnen. Jag kan väl tycka det va lite fult av min handledare o säga till honom att det var jag själv som valt att skriva om det när de i själva verket var hon men men, ja är inte bitter. All kritik är bra för då vet man ju hur man ska göra. Jag brukar skicka en lista med massa förslag o idéer o sen är de hon som bestämmer vad jag ska göra.. Men nu är det alltså slut på det o jag får skriva vad jag vill. /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0