2012-03-26

efter idag kan jag konstatera i alla fall tre saker:
1) jag blev vuxen över en natt. arbetade till klockan fem och därefter gick jag och åt ute med mina kompisar. drack även ett glas vin och en kopp kaffi. och vi pratade framtiden, vi pratade sport och allt annat möjligt. okej, spårade ur gjorde vi också men ändå. direkt från jobbet till en restaurang för middag och ett glas vin. det är vuxet. och lite business sådär. precis som i filmerna. (obs. min ekonomi gillar inte mitt nya livstil)
2) liver händer inte om man bara sitter still och väntar. dessutom blir man rastlös av att vänta. så det gäller att våga vara liiite framåt och visa vad man vill göra.
3) planer är en av världens onödigaste uppfinningar. jag hade ju tänkt ut exakt hur allt skulle bli, vad jag skulle göra och var jag skulle göra det. men så får man ett erbjudande och vips är man lite förvirrad igen.
..
nu kör vi. och tänker sen.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0