återigen pajas

jag erkänner. igår var jag riktig surpuppa. okej jag hade jättetrevligt när jag fikade med emma men annars var jag en tråkig tjej som gick runt och surade på allt och ingenting. arga lilla my.
som tur har jag nu slutat med det och idag har jag i stället varit glad. lite stressad också, timmarna är ibland otroligt snabba på att springa. måste träna mer expolisivitet.. men jag har också varit effektiv och fått mycket gjort. till exempel det här:
.
fint va!
okej nu var det inte bara jag som gjorde detta.. men jag var med!
och ja, så dåliga kort tar min så kallad "smart" phone. men snart är det slut med det med!!! japp, det är sant. jag har fallit dit... snart blir jag också en av dem... eller "en av oss" som klasskompisen erik beskrev det. om en vecka så.... pirrigt värre hela mitt liv kommer säkert att förändras!! elleeeeer.....
nu ska jag se äkta människor och öva på några robotmoves. bara för att. så HEJHEJ!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0