dagens i-landsproblem

..
min iphone kom idag från service. WOOP WOOP tänkte jag och lånade bil från en kompis och åkte sex mil till landet för att hämta den (den hade kommit till min svärmor dit min post för tillfället kommer). kom fram, tog en kopp te med svärmor, klappade på hunden, tog med mig iphonen och åkte tillbaks till stan. glad och pepp på att bli en iphonenörd igen var jag.
och det låter väl bra?
men det var inte så bra för jag tog inte med mig sladden till telegonen.
så man kan väl säga att jag gjorde road trippen i onödan.
fast det var ju trevligt att träffa svärmor och klappa på hunden.
men ändå. det känns en aning surt.
nu har jag en iphone men kan inte använda den förrän på söndag då jag ska tillbaka till landet för att hämta flyttlasset.
så nära men ändå inte..ajaj. och jag har bara mig själv att skylla på.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0