El Stockholmo del 2


Det är alltså vi tre som hängt ihop tre dagar i Stockholm. De kom ju lite som en överraskning.. att jag åkte dit alltså men gud så kul de var. Festade ganska så hårt i fredags (rick blev fjortis) o sen körde vi massa sightseeing med fikapauser på lördagen. 


Rick och Timo smygfotade när de ringde varandra på Nobels museum. Ser ut som två puckon. Lovely (förlåt för kvallen på denna bild. Jag leker lite med photoshop men min skärm på datorn är en disaster så ja ser inte riktigt va som är fult eller snyggt.. förutom att ja ser att denna är jäääävligt fult redigerad då. Tips från coachen dra inte i kontrast o skärpanverktygen samtidigt utan att titta.

Rick tyckte säl-posen va nice så för hans skull slog jag upp nosen i bollen.

Här köper vi lättöl på hemköp. JAG FICK VISA LEG!!!! Hon trodde alltså att jag var under 18 år. Men om man tittar noga på bilden så kan man börja se mina rynkor runt ögonen. Gaah ska det börjas nu?
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0