El Stockholmo

Jag körde en liten spontantripp till Stockholm i helgen och om det var det bästa jag kunde göra? Svar ja. Vackra Stockholm levererade och jag njöt av varende sekund tillsammans med Rick och hans vän Timo.. Ja, ni hörde rätt. Rick var i också i Stockholm. Tänk att vi prickade in att åka dit exakt samma helg. Otippat! 


Jag hade två killar i helgen för ja tkr inte att de räcker med en. Timo heter han och han är trevlig. 






Får bjuda på mer bilder senare. Nu ska jag nog ge mej ut på en joggingtur (ja blev nämligen tjock i helgen).
Puss Janneke 




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, fina bilder:)

2012-03-08 @ 01:11:35
URL: http://dinkanelbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0