Extreme makeover

Jag har flyttat! Det var även på tiden. Jag kan inte fatta att ja bara varit här i bara fem dagar o ändå så har ja hunnit med att byta rum tre gånger. Jag antar att ja beskrivit gubben ja bodde hos innan ganska så ingående för er redan men för att ni verkligen ska förstå hur risigt de va så kör vi en genomgång till. Gubben drack o luktade skit. Han duschade aldrig. Han hade katter som pissade överallt o sen låstes de in i hans rökiga rum.. stackars små katter :( Han blev riktigt aggresiv ibland o skrek o gormade. Han hade en del teorier om livet o de berättade han gära sisådär varje gång man gick förbi. Detta samtal dröjde alltid minst en timma o det spelade ingen roll om du var jetlagged eller om klockan va 3 på natten. Han rökte som sagt inne o mitt rum som va utan fönster led av detta.. inte minst jag. fy fan vad illa ja luktade. På köpet har ja även åkt på vägglöss antagligen. Kan de blir värre? Ja de kan de men de återkommer ja till i nästa inlägg. Här är bilderna från mitt boende. Vill ni flytta hit? 


Det här är alltså mitt rum. Jag hade en loftsäng o bredvid stod de en värmebox som skötte värmen i hela huset. De förde så jävla mkt oväsen kan ja säga. Den där lilla fläkten i väggen kallade han fönster.


Lite mat, lite verktyg, lite lim o cigarettet. Kattpiss på golvet också. Lovely!


Kontoret. 

*
Mitt "fönster" som gick rakt ut i köket där han satt o rökte hela natten. 

Älskar att ja åkte på världens utskälllning innan ja åkte o fick mej en "get out of my house". Sweet!

Men nu över till lite bra nyheter. För kolla vart ja bor nu :)









Eget rum med dubbelsäng.. o sen måste ja ju skryta om att ja bor granne med Central Park. Ser ni de där träden cirka fyra meter från mitt fönster? Japp de är Central Park det :)



Jag bor ihop med en svensk tjej o de klickar bra tycker jag :) Idag ska ja ta mig fan läsa NY Daily News för ja har då inte förberett mig ett smack inför praktiken kan ja säga (när skulle ja hunnit det?) Oj Oj jag är nervös.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0