Harley Davidson

Oså vips slängdes ja in i något mkt större än vad jag väntat mig. Jag trodde de skulle vara ett liten Harley Davidson möte typ.. inte en kö på 348 pers för att bara komma in. Jag dog lite inombords o blev nervös som fan. Gick förbi kön - stylade med mitt NY Daily News kort - höll på att inte komma in (otrevliga jävlar som trodde jag va en sneakis som försökte komma förbi kön = en jävla massa fjäsk när de insåg att ja visst va från media - tog mej en gratis cocktail o körde ett race med kameran. Började relaxa, intervjua o fota ännu mera. 









Jag har ju såklart massa att berätta men klockan är ett på natten här o jag börjar bli trött. Haft en lika bra dag som vanligt. Lite bättre än vanligt kanske till och med för... IDAG PUBLICERADES MIN FÖRSTA ARTIKEL!!!!
Berättar allt o lite till imorgon då det ska bjuds på blogginlägg efter blogginlägg. /Janneke

Kommentarer
Postat av: Far

Häftiga bilder

2012-03-31 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0