jag älskar livet

jag älskar att vi kanske hittat en lägenhet på gotland. imorgon borde vi få bekräftelse på det hela. jag älskar även det att den nya lägenheten har en liten walkin-closet, högt i tak och konditori som granne.
jag älskar att vi vann igår, 2-6.
jag älskar att jag spelade och kände mig säker på vad jag gjorde. jag släppte in två skitmål, det var två konstiga skott från mittplan och jag såg inte så mycket. men annars kändes det riktigt bra och varje gång någon närmade sig mitt mål och skulle skjuta visste jag att jag skulle ta det. den känslan älskar jag väldigt mycket.
jag älskar att idag har varit så fin dag och jag har varit aktiv och varit ute och på stan.
jag älskar att slutspelet börjar och att matcherna sänds på webben.
jag älskar att ikväll kommer Han hem. med sig har Han även en graj till mig, det älskar jag också.
och så älskar jag även Honom och alla mina fina vänner.
och sen älskar jag även mat och våfflor och snart ska jag äta massor av båda!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0