Mumsfilibaba

Efter en helg med bara skräpmat så var det dags för lite hederligt protein. Oh gott var det! Tog ett glas vitt till o hade riktigt trevligt sälle också. Jag vet att ja tjatar om att ja har de så bra men de känns som att ja öppnat upp o blivit levande igen. Ja känner liksom att ja vill hitta på saker hela tiden. Jag vill prata med alla o se allt som man kan se. Jag har nog inte ens hunnit berätta hälften om vad jag varit med om o då har jag ändå uppdaterat som aldrig förr.
Berättade jag tex att min kära vän Jannie dejtar en promoter o de gör att Janneke får gratis inträde o gratis drinkar på heta uteställen i New York när hon går ut. O går ut, de gör hon.. till klockan sex på morgonen. Hon sätter klackarna i taket o sen äter hon pommes dränkta i mozarellaost med ostdip till (eeeh). Efter det kör hon donutrace... eeeh. Hon njuter av livet helt enkelt!
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0