småland: jag är tillbaka

PUUH. nu har jag varit gul i hela två dagar, onsdag och torsdag. och en stor del av tisdagen tillbringade jag i en bil. tack varberg och falkenberg, det var fint som snus: hotellfrukosten var underbar, likaså kvällsbuffen och varbergs strandpromenad mycket vacker (och blåsig). jag hade roligt men det känns ändå skönt att komma hem, sätta sig på soffan, slänga fötterna på bordet och fisa. så härligt.
..
och det hade varit sååå skönt att ligga kvar här, se ett par avsnitt av greys anatomy och äta något gott. men en sportnörd som jag är så måste jag snart resa mig, halv nio är det nämligen dags att träna innebandy. jag har inte blivit tokladdad än men ett par sköna låtar i lurarna på vägen till hallen lär lösa det problemet. ja, det blir bra. sova och vila kan man göra när man gammal äldre.
..
mmm... jag är så trött att snart blir jag övertrött och efter träningen kommer jag garanterat vara hur speedad som helst. ADHDpajas x 1000. men tack vare bästa gruppen får jag ta sovmorgon imorgon, vi börjar plugga först vid tolvtiden. livin' the dream!!!
/hanna
..
klart ni ska få en bild efter så många dagars frånvaro från min sida. varsågoda.

Kommentarer
Postat av: Ida

Black and yellow, black and yellow, black and yellow.

2012-03-08 @ 20:49:17
URL: http://kristromohlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0