road trippin'

puuh. jag är lite seg i huvudet. jag sov ganska dåligt inätras och jag gick upp klockan 5.30 för att åka till kristianstad för jobb (inte modelljobb om någon nu tror det. alla häftiga bloggare skriver ju så, att dom åker till någon stad för jobb, och då innebär det plåtning. men naj, jag arbetar inte som modell utan som studentambassadör. men jag förstår att ni trodde det. och ja, nu är jag ironisk.). 12,5 timmar senare kom jag hem, satte mig på soffan och nu sitter jag här och känner mig seg. men också nöjd. att jobba är kul.
..
men jag känner mig också lite tråkigt. den här veckan har jag inte vunnit några som helst priser i klasser som "årets vän", "årets gruppmedlem" eller "årets flickvän". skola, innebandy och jobb har tagit all min tid. jag jobbade både igår och idag och missade därmed möten med min grupp, men jag får ta igen det senare. och den här veckan har jag knappt umgåtts med någon, förutom dem som jag jobbat med och dem som jag tränat med. man kan faktiskt inte ens säga att jag umgåtts med min pojkvän, för att bara sova i samma säng är väl inte att umgås? och inte vinner jag några priser ikväll heller... när jag kom hem hade Hans träning redan börjat och när Han om en stund kommer hem ska jag sticka till min träning. som slutar klockan tio.
..
sådant är livet med mig. inte så glamouröst. men jag ska skärpa till mig och lovar att vara back in the game redan imorgon. jag ska ge kramar såväl till min grupp, till janneke och till Honom.
och på lördag åker jag iväg igen. eniro säger jag ska tilbringa 361,2 km dvs. 4 timmar 51 minuter i en buss. sen blir det innebandy i ett par timmar och sen blir det 361 km dvs. 4 timmar 51 minuter buss igen. wuhuu! men det blir kul för att spela och vinna är kul.
så nu ska jag göra det på träningen med. spela, vinna och ha kul.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0