varför funkar inte "bara gört"?

tåladmog är inte min bästa vän.
idag har jag packat ner massor av grajer men mycket ligger ju fortfarande kvar, t.ex. kläder. av väldigt naturliga skäl kan jag inte vara naken tills jag flyttar utan måste vänta med att packa ner allt i garderoben. av samma skäl står skorna och jackorna hänger kvar i hallen. och så ska jag ju bo en vecka hos en kompis innan jag får flytta in i vår nya lägenhet ska dessutom packas i en resväska, inte i en låda.
men hursomhelst, vissa grajer ska ju ner i lådorna.
och så är det där med köksredskapen, en del ska till öjn och en del stannar här hos Honom tills han flyttar. och så undrar man vad som får plats i bilen, ska jag eller Han ha kvar dammsugaren (svar: jag. kan inte leva utan en. jag är en dammsugarknarkare. och han får ju behålla stereon.) och så hoppas man att man snart får skriva på hyreskontraktet så att lägenheten verkligen blir 100% klart.
hmh. jag vill bara packa ner allt, flytta från A till B, packa upp allting och fira den nya lägenheten med en öl champange! eller två. enkelt och smidigt och kul.
men i stället ska jag småpacka varje dag tills torsdag. snaaaaaaark....
JA det är ett ilandsproblem.
men jag har det så bra just nu så jag har inga andra problem. mohahahahahahaahha.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0