back

Hej och välkommen tillbaka till mig själv.
Jag har inte bloggat så mycket eftersom jag underhållit mej med annat: jobb, pojkvän, sightseeing, resturanger och barer. Haft tio roliga dagar ihop med Rick och hans familj. Vi har såklart gjort alla standard saker (Empire, shoppings, brooklyn bridge, china town osv osv) Så kul att jag kan kalla detta standard saker hehe.
Vi har även hunnit med en jekla massa resturanbesök och det syntes på vågen igår. Jag har gått upp 3 kilo på 10 dagar. Gud vad jag älskar min förbränningsförmåga. Not!
För er som kanske kan tycka det är intressant så vägen jag nu 76 kg, 6 kg för mkt tycker jag själv.. men jag suger på att gå ner i vikt haha. allt är ju så gott o nice! o ja gillar ju mat o fika.. de är liksom så mysigt att äta gott o fika ihop. Man blir en sån tråkmåns när man bantar. Kluvna Janneke vet alltså inte om hon kommer gå ner i vikt eller forsätta på resturang stuket. Min mage hoppas nog på ner i vikt för den ballar ur titt som tätt efter ett berg med peanut butter ice cream. Jaja, jag ska låta den vila ett par dagar nu, sen njuta lite till av allt New York har att erbjuda o sen när jag är hemma blir det vanliga rutiner igen.
/Janneke
Hej och välkommen tillbaka till mig själv.

Jag har inte bloggat så mycket eftersom jag underhållit mej med annat: jobb, pojkvän, sightseeing, resturanger och barer. Haft tio roliga dagar ihop med Rick och hans familj. Vi har såklart gjort alla standard saker (Empire, shoppings, brooklyn bridge, china town osv osv) Så kul att jag kan kalla detta standard saker hehe.

Vi har även hunnit med en jekla massa resturanbesök och det syntes på vågen igår. Jag har gått upp 3 kilo på 10 dagar. Gud vad jag älskar min förbränningsförmåga. Not!
För er som kanske kan tycka det är intressant så vägen jag nu 76 kg, 6 kg för mkt tycker jag själv.. men jag suger på att gå ner i vikt haha. allt är ju så gott o nice! o ja gillar ju mat o fika.. de är liksom så mysigt att äta gott o fika ihop. Man blir en sån tråkmåns när man bantar. Kluvna Janneke vet alltså inte om hon kommer gå ner i vikt eller forsätta på resturang stuket. Min mage hoppas nog på ner i vikt för den ballar ur titt som tätt efter ett berg med peanut butter ice cream. Jaja, jag ska låta den vila ett par dagar nu, sen njuta lite till av allt New York har att erbjuda o sen när jag är hemma blir det vanliga rutiner igen.


Den här lille pingvinen har ja gosat med 10 nätter.. var det svårt att somna själv igår? Svar ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0