Bill och Bull

Jag har ju fortfarande inte berättat att jag släppte iväg dessa två på lite egen tid tillsammans. Tveksam till om jag någonsin kommer göra det igen.. Vad som hände den kvällen vet jag inte riktigt.. men jag vet däremot att jag vaknade av riktigt blöta pussar (jag låg o dreglade när ja sov men rick märkte inte detta o tyckte säkert att de va mysigt med lite extra blött) -- förlåt om ni kräks lite nu hehe. 

Iaf så dundrade Rick in runt halv tre snåret o börjar visa bilder o ha sig. Han är hur pigg som helst o studsar runt som en liten boll i sängen. Jag dör lite halvt av trötthet men känner ändå att ja vill visa att jag är intresserad. Vilja sova och samtidigt vara intresserad är en svår kombo.. de enda ja kommer ihåg är att rick skrattar högt när han säger att Bob hoppat in i taxin med inte bara en utan TVÅ tjejer varav de såg ut som han åt upp en av dem på bilden jag såg. /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0