Flytt

Nu har jag flyttat fyra gånger på åtta veckor. Det har varit spännande och dyrt.. den sista gången jag flyttade (i fredags) var den som var minst rolig eftersom jag bodde med en psychobrud som behöll 300 dollar och min dator. Jaja, om tio år är de där pengarna inte värda någonting och huvudsaken är väl att jag inte blev nerslagen eller polisanmäld för stöld (japp, min roomie anklagade mig för stöld -- av min egen laptop då eller?)

Polisen i USA var inte till någon större hjälp i den här vevan men jag antar jag inte kan skriva ut vad de sa eller gjorde för då åker jag väl ut ur landet. Välkommen till the states!

Jag är inte speciellt bitter egentligen. saker o ting kan vara mkt värre.. såklart suger det att mitt boende kostar mig 8000 kronor mer än beräknat osv. men jag har det bra. Jag  bor på Webster Apartments och titta själva hur fint det är:


Superstor o mysig tradgard. Finns typ ingenstans i New York annars..




View from my rooftop :)






Inomhus at Webster Apartments, ett hem där det bara bor tjejer :)


Inomhus är det lika fint som i trädgården. Det finns en massa allrum där man kan hänga.



Jobba vidare nu Janneke. /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0