Framtid och diners in New York


Godaste hamburgaren ever ever ever. Japp, ja blir fet i amerikat!


Ibland har man sina up and downs på jobbet.. men nu har ja fan varit inne i ett down ett tag här o de känns inte riktigt OK. Jag preseterar ju för fan inte. KOM IGEN NU! ja håller fortfarande på med redigering o de är kul men ja vill hinna skriva en del artiklar med men motivationen till att göra båda är typ puts väck liksom. Men imorgon då jääääklar ska ja skriva så ja får ont i händerna.

Jahapp fått en del frågor om va ja ska göra i framtiden.. syftar folk på om en månad då eller? Jag har inte en aning om vad ja ska göra faktiskt.. ja har inte fått jobb, har inga pengar, ingen lägenhet men ja är fan lycklig ändå. Japp New York gör mig tydligen galen o livsnjutare. Jag ska ta tag i att styra upp en plan snart dock.. men inte än på en vecka för denna veckan ska ja tillbringa med pojkvän o hans familj. Yeej! /Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0