jaaaaaaaaaaaa

Jesse joensuu: marry me! Fast egentligen, varför skriver jag det på engelska? Mee naimisiin mun kanssa kan jag ju säga! Så jäkla härligt att han gick in och avgjorde finland-usa matchen till finlands fördel. Nu är vi i semi!

Just nu ligger jag på soffan och ser i fall sverige också hänger med till semi. Om inte så är det kanske läge att ha finland tröja på sig på jobbet imorgon? Mohahaa. Fast jag hejar faktiskt på sverige nu när de möter tjeckien. Man vill ju ha drömfinalen dvs. Finland-sverige. Men vi får se, spännande värre är det..
/hanna (no shit sherlock)
Ps. Det hände igen! Jag sa tidigare idag till Honom att "vi kan ju hitta på nåt efter fredagens träning! Käka thai kanske och gå på bio!". sen var jag på träningen och när jag kom hem hade pojkvännen blivit petad igen. "vi äter middag med laget efter att vi tränat. Sååååå ehh... Ja. Men vi kanske hinner att gå på bio hehee(nervös skratt)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0