Katastrof dejt

Katastrof dejt
Jag och Rick gick på dejt i lördags. En kväll som jag ville umgås, ha det nice o ha lite quality time.. Vi letade efter en bra resturang i cirka en timme.. stämningen var inte helt hundra eftersom R va sur över att ja inte hittade något och ja va sur för att R alltid låter mig leta. Något ja inte ville gör den här kväller var: bråka om fel bordsplacering, få skrika för de va så hög musik, äta med jacka för det va så kallt, eller be om maten efter att inte fått den efter 1 h och 20 min. Lyckas dejt? Nja, inte så..
Jag och Rick gick på dejt i lördags. En kväll som jag ville umgås, ha det nice o ha lite quality time.. Vi letade efter en bra resturang i cirka en timme.. stämningen var inte helt hundra eftersom R va sur över att ja inte hittade något och ja va sur för att R alltid låter mig leta. Något ja inte ville gör den här kväller var: bråka om fel bordsplacering, få skrika för de va så hög musik, äta med jacka för det va så kallt, eller be om maten efter att inte fått den efter 1 h och 20 min. Lyckas dejt? Nja, inte så..


Finn ett fel haha

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0