Laptop stulen + lustig historia

Laptop stulen + lustig historia
I tisdags så blev min laptop stulen.. det suger stjärt eftersom ja blev av med lite bilder osv. De som suger allra mest är att ja inte har en aning om hur det hände.. laptopen försvann liksom från mitt rum fastän dörren var låst till lägenheten.. detta innebär såklart tjafs med min roomie eftersom ja är tvungen att fråga henne hur hon tror det kommer sig att bara min dator försvinner o inte hennes grejer o dessutom utan att någon brutit sig in. Stel stämning med andra ord..
Jag har polisanmält o håller tummarna för att min försäkrning täcker sån här skit.
/Janneke
I tisdags så blev min laptop stulen.. det suger stjärt eftersom ja blev av med lite bilder osv. De som suger allra mest är att ja inte har en aning om hur det hände.. laptopen försvann liksom från mitt rum fastän dörren var låst till lägenheten.. detta innebär såklart tjafs med min roomie eftersom ja är tvungen att fråga henne hur hon tror det kommer sig att bara min dator försvinner o inte hennes grejer o dessutom utan att någon brutit sig in. Stel stämning med andra ord..


Skulle vilja ha denna ungen hos mig nu

Håller tummarna för att min försäkrning täcker sån här skit.

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0