livet på landet

det var två bilder från igår. tillbringade första delen av första maj ute på landet och hängde med svärmor, pojkvännens brorsson (bild 1) och korven (bild2). vi svärbrors son fiskade räkor och jag och svärmor försökte hitta lä för att hålla oss varma. efter ett tag gav vi upp, åkte till svärfars restaurang och åt varsin silltalrik. fångar man ingen fisk får man äta sådant någon annan har fångat.
och idag har jag jobbat och samlat både livsnjutare- och vuxenpoäng. livsnjutarepoäng fick jag när jag började dagen med hotellfrukost med några tjejvänner. MVG x 10000. och vuxenpoäng fick jag eftersom jag tog tag i inte bara en, utan två deklarationer! min finska och svenska deklarationer. i och för sig innebar en av dem att jag bara kollade upp varför jag inte fått någon deklaration. miljoninkomster väntar, om man säger så.
nu ska jag duscha för jag har också varit rebell idag! jag lagade mat och åt direkt efter jag hade kommit hem från gymmet. jag var inte sugen på att duscha så jag gjorde inte det. trotsade bara för att jag kunde! gaaaalet.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0