lördagsgodis




godis 1: skor jag inte kunnat sluta tänka på. jag har verkligen inte råd meeeen....
godis 2: hemmagjorda mojitos. gott!
godis 3: avgörandet i fotbollen. jag hejade på målvakterna, vilket i och för sig var meningslöst eftersom båda inte kunde vinna. men alltså var jag inte jätteengagerad i själva matchen.
TÄNK att sista praktikveckan har börjat!! ojojoj. fast jag ska ju vara kvar på p4 gotland över sommaren så här på jobbet känns det inte så konstigt. det blir mest konstigt att jag ska vara härifrån en vecka. kan tänka mig att det känns mycket konstigare för många andra i klassen som ska flytta osv..
men ändå, pirrigt som sjutton att det snart är examen och allt det där. sista festerna i kalmar och jag kommer att lipa, det gör jag ju jämt.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0