Muffin


Denna muffinen va den godaste jag ever stoppat i munnen. 

Ibland så blir det lite knapert med tid. Denna helgen var det så till exempel. Jag försökte hitta på mycket saker som möjligt.. allt för att få tiden att gå hih ja är konstig jag. Ena dagen vill ja att tiden ska stå still andra dagen så vill jag att den ska springa. Den här helgen ville ja som sagt att den skulle springa för att jag ska få pussa på min kille om ett par timmar. Något jag inte gjort på sju veckor. Jag är lite pirrig o har lite fjärilar i magen. Undra om han ser likadan ut?

Lördagen tillbringades i Brooklyn China Town och på Upper East piren. Båda två sakerna var lika nice. Det chillades på piren o i China Town åts det Kina mat + så stört gott! Åt även en skitäcklig slemmig kina godis. Konsistensen va den samma som ett öga.

Efter en härlig för o eftermiddag så gick ja hem o städade mitt äckliga rum. Passade på att göra badrummet o köket också.. vet ni att hon tjejen ja bor med inte har en dammsugare.. Hon har bott där typ 12 år men har aldrig ägt en dammsugare.. säger det någonting om hur rent det är?
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0