Pirrelipirr


Godisgolv i biggest candy store ever

Jag som var så pirrig imorse.. skulle gå upp o göra mig fin osv.. men istället vakna ja av att de bankar som fan på dörren 06.45.. blev livrädd o flyger upp ur sängen o inser att ja står i en pöl. En vattenpöl.. o den va inte så liten heller för HELA jävla lägenheten var vattenfylld. Helt seriöst de va 5 cm vatten överallt, t o m i garderoben liksom. Jahapp kul tänkte jag o ville gå o väcka Mona.. men Mona va ju inte hemma nää.. så de va Janneke o rörmokare som fick styra upp de där. En timmes sen till jobbet o inte alls så fin som jag ville.. men men, inget av mitt blev förstört.. kameran låg i väskan på golvet men funkade när ja testade. Hoppas dock på att den inte är fuktskadad! /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0