Saturday

Lördagen tillbringades i en ost affär (köpte cream cheese brie ost gjord av grädde för 1 dollar!) och också i Central Park. Jag somnade i gräset och drömde om barn som skrek. Vaknar upp o inser att barnen som skriker i min dröm ligger bredvid oss på gräset och har skriktävling. Jag funderade länge på om jag skulle få mamman i familjen att tro att ag var ett psyko så att hela familjen skulle flytta på sig men jag insåg att jag är för normal för att agera psyko i en park med tusen männskor runt mig.


Hade det inte kostat 50 dollar o åka vagn så hade jag lätt velat göra de. Så himla romantic (Rick hade spytt hehe)



Det var roller blades åkning för hela slanten i parken. Askul att se folk i alla åldrar o storlekar åka runt på gamla rullskridskor. Kändes än en gång som om jag var med i en film.





Detta är Kirsten och Tysken. Båda är iofs från Tyskland men tysken förblir alltid tysken.

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0