SUMMER


Blir nog mycket sånt hät mys i trädgården den här helgen tror jag.

Jag har ont i magen idag.. kan bero på att jag åt massa peanut butter cookie dough, cup cakes och cheese cake frozen yohgurt igår. Hade myskväll med Janni i hennes stört fina nya lägenhet. Hann även med ett mojito på en uteservering. Vädret var toppen och livet lekte. Men som sagt, idag leker de inte lika mkt för jag har riktigt ont i magen. Jag kan faktiskt längta lite till att inte ha buffe mat tre gånger om dagen (frukost, lunch och middag). Eftersom man betalt ganska MYCKET så känner man ju sig typ tvungen till att äta liksom.

Ikväll är det Yankees game som gäller. Peppelipepppepppepp. Ska köpa en keps o se cool ut. /Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0