The Box

The Box
I helgen var jag på ett uteställe där jag fick se en kille få spetsen av en violin intryckt i sin stjärt samtisigt som han stönade sig till en orgasm.. detta stället är känt som The Box och ägs av ingen mindre än Jude Law. Det är ingen strippklubbb eller porrclub utan beskrivs som en helt vanlig nattclubb. Folk dricker drinkar och dansar.. Sen är det ju massa nakna tjejer som går på linor i taken och dvärgar utklädda till barn dansandes på borden. Kul men konstigt.. Förra veckan kissade en tjej i en annans tjej mun. Tjejen som tog emot kisset kysste sedan tjejen som just kissat  i hennes mun o den härliga gula vätskan sprutade runt i hela fejjan.. (inte min som tur vad). Det känns lite knäppt att stå o dansa samtidigt som man ser två killar jucka o hånga med varandra på en scen.. men men, jag får nog ändå säga att jag lätt skulle gå tillbaka. Kändes som jag var på Moulin Rouge på 1800+talet.
I helgen var jag på ett uteställe där jag fick se en kille få spetsen av en violin intryckt i sin stjärt samtisigt som han stönade sig till en orgasm.. jag fick se dvärgar utklädda till barn dansandes på borden och nakna tjejers gå på linor i taken. Detta stället är känt som The Box och ägs av ingen mindre än Jude Law. Det är ingen strippklubbb eller porrclub utan beskrivs som en helt "vanlig" nattclubb. Folk dricker drinkar, dansar och får se en show en gång i timman.
Förra veckan kissade en tjej i en annans tjej mun. Tjejen som tog emot kisset kysste sedan tjejen som just kissat  i hennes mun o den härliga gula vätskan sprutade runt i hela fejjan.. (inte min som tur vad). Det känns lite knäppt att stå o dansa samtidigt som man ser två killar jucka o hånga med varandra på en scen.. men men, jag får nog ändå säga att jag lätt skulle gå tillbaka. Kändes som jag var på Moulin Rouge på 20-talet.


Förfestade lite med tjejerna och eftersom jag hade flätor i håret hela dagen så va mitt går superduper lockigt. 


Kirsten and Anja.

/Janneke 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0