thumbs up and down

Tagen fran Empire State Building.

Smsade precis tjejen som sitter inne på mina pengar så nu håller vi tummarna om att ja kommer få dem tillbaka (ytterst tveksamt). 2100 kronor är hon skyldig mej o det suger i plånboken. Framförallt eftersom jag bara hade råd med en förrätt när vi va o åt på Balthazar igår (en av New York mest kända resturanger). Vi firade Anja som fyllde 36 o kvällen var väldigt lyckad. Jag käkade en warm goar cheese with onion tart o den smakade ljuvligt.

Kvällen var kul eftersom jag slog två flugor i en smäll genom att se två kändisar, Krysten Ritter och Jude Law. Anja skrek så att Law började flabba o de hela var rätt så komiskt. Framförallt va de kul eftersom att tjejen han var med slingrade sig om honom som en orm.. aj aj, jag tror inte det förhållandet kommer hålla länge. Han kan ta mig istället? Fast det hade nog inte Rick uppskattat kanske o på tal om Rick så vet ja inte vart han håller hus idag? Vi brukar chatta på Google chatten varje morgon men idag så är han puts väck. Lustigt. Måste även tillägga att Jude är kort och att jag aldrig varit ett stort fan av hnom. Jag hade hellre sett Mr Jack Sparrow. Hoppas Rick ger mig frikort om jag någonsin stöter på denne dirty pirat.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0