vad händer fötter

vad?
det är alltså fredag imorgon?
när blev det så?
och när ska jag hinna fixa allt jag måste fixa innan lördagen?
jäklar vad mycket man har på gång just nu. den här veckan har jag hunnit fixa ordning på min rygg, göra adressändring, grilla och se på hockey med vänner, prova på klänningar (inget passade - det blir naket på examen), testa halva min fysik - andra halvan testar jag imorgon, och hämta en bil från landet.
och jobbat har jag också.
jobb, innebandy och det sista med flytten. tre saker som har ingenting med varandra att göra och allt ska fixas.
det är kul att ha mycket att sysselsätta sig med, men jag börjar bli lite adhd i huvudet.
bäst att jag går och lägger mig.
så godnattpusshej.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0