äckel päckel del 2

okej janneke. jag kräktes också lite i min mun precis. 
inte för att jag bor en äcklig kille/man/gubbe. 
utan för att jag bor med en äcklig tjej -> mig själv!
alltså hur mycket hår kan man tappa?!?! och hur mycket hår kan en heltäckningsmatta suga åt sig och lömsk gömma inom sig?
jag gjorde det jag lovade igår: att dammsuga. 
och fy fan vad mycket hår det var!
brrr...
.
annars är det sjukt najs att det är helg. fast jag fattar inte det. är det helg igen? vår lektion slutade så konstigt idag. vi hade ett par videograjer kvar att se och så skulle vi diskutera dom när helt plötsligt var det slut. ojojoj vi har tydligen bokat fel igen. ojojoj oops en annan klass ska ha det här rummet. men då är det bäst att vi slutar, syns nästa vecka tack och ajdö.
och jag bara satt där: whaaat?? are we finished? (=är vi finnar?)
tydligen var vi det. så nu är det helg. igen!
jag tackar och bockar och konstaterar att nuförtiden är mina helger längre än mina skolveckor. jag går i skolan från tisdag till torsdag. och har helg från fredag till måndag. 
HÅRT LIV VAD!
puss /hanna
PS. idag hade vi en debatt om lunchtider, igen. som tur för er skrev karin en artikel om detta. hon är så produktiv hon. men läs här vilka hetsiga, spännande diskussioner vi har i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0