bakis på en fredag

igår hamnade jag på en familje reunion. Jag hade inte riktigt fattat att den middagen jag skulle på va en familje reunionen men de va väldigt trevligt ändå. Vi va ute och åt på en resturang i norra Rotterdam. Kändes skönt att vara i Rotterdam för en skull. Dock måste jag säga att jag föredrar Amsterdam. Och imorgon ska jag ju faktiskt till Amsterdam för det ska firas drottningsdag. En hejdundrande fest vill jag lova. Förra gången ja va på den så kräktes jag vid 13.30 på dagen. Ska försöka att uppföra mej imorgon!
Men juste de va familjemiddagen jag skulle berätta om; Min släkt här i holland är rätt knasig så de är rätt roligt att lyssna på allas idiot historier. Men till saken hör att man gärna dricker ett glas vin till snick snacket och eftersom maten tog drygt tre timmar så vart ja lite fuller. Och de kändes imorse. (Sen kan det också bero på att jag och Rick gick ut och clubade lite efter familjefesten). Hur som helst så va de en trevlig torsdag!
Jag har tyvärr inga bilder och de är surit med tanke på att ja va väldigt fin igår. Hade på men en färgglad sommar klänning och en fläta i håret. Kiss kiss mjaau
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0