Cha cha bloggen

hej era små dudisar. Har ni saknat mej? Klart ni har!
Jag hänger lite i skolan och har precis redigerat sönder mej. Vi filmar lite nyhetssaker nu och sen redigeras det i avid men herregud va dålig kvalle de är på skolan här. För de första så kan ingen någonting. För det andra kan ingen någonting. Älskar att de är teamwork som gäller då.. svar nej!
Men jag ska inte klaga för jag har haft en bra helg :) Gillade inte riktigt att vakna innan sju imorse men de va de värt. Jag har varit hos Ricky ett par dagar och vi har busat massor.
Fredag: Jag åkte till Rick och vi drog ut och åt tapas med hans päron och hans bror Bob och hans tjej Martine. Mkt trevlig och god middag och älskar att Martine vart full och stoppade stolen i väskan. 

Hela stora familjen samlad. Maten va skitgod. Ricks rapar på kvällen var däremot inte lika skitgoda.
Snyggt!
Martine en Bob :)
Lördag: Rick spelade tennis inomhus men jag njöt av solen utomhus. Hängde lite med Chris i det fina vädret och brände mej över tuttarna och under hakan. Vet inte vad det området kallas?
På kvällen åt vi mysmiddag ute på terassen och ja va skitsugen på megaparty men den här lilla damen va så trött så hon inte ens orkade borsta tänderna. Helt lost in space..
Söndag: Drog till stranden med Rick och Chris och åt en getostsallad för 15,50. Svindyr men god! Inte svingod då men getgod (jag är så hilma rolig). 


Chris och Ricky vid stranden. Tyvärr va de inte riktigt något strandväder..
Jag hade det jevligt bra. Alla mina favoritsaker :)
De va egentligen meningen att jag skulle åka tillbaka till Zwolle igår men jag ville tillbringa kvällen med Ricky så stannde en extra natt. Vi åt hemmagjorda wraps och sen bakade vi (jag) en äppelpaj. Åt dock bara degen för när den väl blev klar va ja proppmätt. Skulle dock inte sitta fel med en liten bit nu. Jag är APHUNGRIG!
Så, jag ska la trycka i mej en sallad då kanske.
Groetjes Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0