en härlig morgonstund

Klockan är 08.19 och jag har vart uppe nån timma kanske. Jag har varit lite dum för ja har inte pluggat speciellt mkt till tentan som ja har idag så ja gick upp lite tidigare för att faktiskt lära mej nått vettigt att kunna skriva om på tentan. De går sådär. De va lite svårt att slita sig uppimorse när allt ja helst ville göra va att ligga och gosigosa.

Igår hade jag och Rick en sommardag. Och med det menar jag att vi BADADE UTOMHUS. Det finns en liten sjö i Zwolle med strand så vi drog dit och picknickade lite. De va nice. De känns så stört när man ligger på stranden och steker när ja vet att Hanna har snö i Finland. De är liksom uppemot 30 grader här. Och de verkar som de blir lika fint idag. Klarblå himmel, sol och min gosis. Kan jag önska mej nått mer? Ni behöver inte önska mej en bra dag för de kommer ja ha ändå hihi
Jag önskar dock er en skön dag! /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0