familjedag

Ja har hängt med tre generationer av familjen Van Rijn idag. Min oma och opa, min mamma och mej själv. Egentligen är ja en Wackerbergare men eftersom min mors flicknamn va Van Rijn så är ja en generation Van Rijn också.
De första ja gjorde när ja kom hit va att ta en lång cykeltur med mami. Cyklade till ett mysigt lite stället där vi åt äppelpaj och drack kaffi. När vi kom hem igen stod maten på bordet så de va bara att hugga in. Min morbror hade också dykt upp tillsammans med sina kids Sanne och Luna så de blev en riktig familjemiddag. Jag tror ja gillar sånt. Jag är inte så van vid att ha släkt runt mej egentligen. Min pappas släkt är inte så stor och vi har kanske inte jättemkt kontakt med de vi har där. Jag ska på familjemiddag i Rotterdam på torsdag och de ska också bli fett kul för ja ska få träffa på min hippiesläkt. Helt seriöst så är de verkligen en hög med hippis och de brukar va så sjukt kul att hänga med dom. Men innan jag ska till rotterdam ska ja hinna med en dag på stranden i Castricum. Det MÅSTE bli fint väder imorgon. Fingers crossed alabama mycket.
Jag skrev inte min reseach plan btw
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0