god natt

nu har jag pluggat EU, varit ute och sprungit och gått och sett ett avsnitt gossip girl. och nu är livet mycket härligare än det var i skolan idag. imorgon börjar dessutom lovet. hah konstigt med tanke på att jag precis varit ledig en vecka. menmen, sånt är livet ibland. behöver bara göra tentan vilket tar maximus en timme om man tror på vår lärare och sen ska jag ha ett snack med dom och sen är jag ledig igen. så härligt! sen slipper jag bli arg igen i några, närmare sagt cirkus 11, dagar. GOTT!!
nu avslutar jag med en glad bild på mig och min världens bästa mamma. det var faktiskt en vecka sen i torsdag när jag, mamma och syrran gick runt omkring i helsingfors och hade en sån härlig dag. lite shopping, mat, mycket snack och mycket sol. och kaffi och ingen bråttom någonstans. jag är glad över att vara en dotter och en syster. bra bajs.
.
godnatt och lycka till på tentan imorn jag själv!
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0