H.E.L.G.

NU börjar det kännas som att det är helg! idag har jag skrivit lite, joggat, slösurfat och så är jag fortfarande fascinerat över hur dålig jag är på att packa. har alltid för mycket och fel grajer med mig.. menmen, att resa med små väskor vore väl ingen sport.
idag drar jag och karin till delft där janneke och rick redan ivrigt väntar på oss. speciellt rick. han är världens lyckligaste man som får hela tre ADHD-blondiner på besök hos sig. hela holland om inte hela världen är nog avundsjuk på honom. lyckos du rick, njut så länge det varar!
ska bli askul att komma till delft och hänga lite på nya ställen. dessutom var det länge sen jag tillbringade en helg med janneke, hon har ju blivit årets flickvän och ger nuförtiden alla sina helger till kärlek. det är fint tycker jag. men den här helgen vill jag också vara med och leka!
Three barbies monkeys.
så trevlig helg allihopa!
pussopill, var du vill /hanna
NU börjar det kännas som att det är helg! idag har jag skrivit lite, joggat, slösurfat och så är jag fortfarande fascinerat över hur dålig jag är på att packa. har alltid för mycket och fel grajer med mig.. menmen, att resa med små väskor vore väl ingen sport.
idag drar jag och karin till delft där janneke och rick redan ivrigt väntar på oss. speciellt rick. han är världens lyckligaste man som får hela tre ADHD-blondiner på besök hos sig. hela holland om inte hela världen är nog avundsjuk på honom. lyckos du rick, njut så länge det varar!
ska bli askul att komma till delft och hänga lite på nya ställen. dessutom var det länge sen jag tillbringade en helg med janneke, hon har ju blivit årets flickvän och ger nuförtiden alla sina helger till kärlek. det är fint tycker jag. men den här helgen vill jag också vara med och leka!
Three barbies monkeys.
så trevlig helg allihopa!
pussopill, var du vill /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0