inte bara Hannas måndag som är sugig

jag är lite rädd. eller rädd är nog fel ord men ja tkr de är lite obehagligt. Jag har ALDRIG sett 120 spindelbebisar innan och nu har jag de men jag tror inte ja gillar de riktigt för de är ta mej tusan inomhus! Och jag är ensam hemma så vem ska ta bort de? Rick får göra de när han kommer hem. Muhaha  

Som Hanna redan beskrivit har vi haft ev väldigt bra helg. De va längesen jag hade en helg tillsammans med mina kompanjoner så jag njöt för fulla drag av att kunna ha massa tjejsnack. Jag kan nog ha tjejsnack med Rick med men ja vet inte om han tkr de är så roligt att lyssna på..
Och som Hanna också redan har besrkivit har det hunnits med en hel del och de känns lite trist att helgen är över så fort jämt. Idag är de måndag och jag måste plugga. Men jag vill inte .. och jag kan inte. Hur gör man nu igen? De va ju så längesen sist. Är de okej att kolla på teve samtidigt? 

Slänger upp lite bilder från helgen och drömmer mej bort en sväng istället för att plugga. Man måste ju prioritera rätt. 


Hanna njuter vid havet. De va en väldigt mysig dag i lördags. Massa chill i Delft och sen stranden på kvällen för att efter de avnjuta en god måltid. Efter maten va vi trötta men vi är nog alla rätt glada att vi drog ut och clubbade i Den Haag. De va så kul att skaka rumpa utan att massa idioter kommenterade hur man såg ut. Bra folk.

'
Ser ni hur Karin njuter? Kanske beror det på att hon dricker 2 öl på en gång? 
'
Här njuter jag rätt bra av att se hur Karin ser ut. Lovely!


Martine (bobs tjej) va också med oss ut. Och hon körde all in hon också! 


Här har vi nästan hela gänget (Martines lillasyster saknas) 

Fest i Den Haag måste göras om! 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0