inte så arg ändå

Men för övrigt är jag inte speciellt arg. Jag har haft en rätt bra helg. Fredagen var lite turbulent men de ordnade upp sig framåt eftermiddagen som tur är. Jag och Rick drog och käkade omelett i stan och njöt av solen. På kvällen kommer ja inte riktigt ihåg va vi gjorde men v i myste väl.

På lördagen tog Ricky med mej till Kinderboderij :) Vi tittade på massa djur osv.

Världens coolaste får.

Sen drog vi och sa adjö till Ricks päron som har åkt till Indonesien nu. Jag vill också åka till Indonesien! Jag har sagt till Rick att det hade varit roligt men en överraskningsresa dit.

Rick brände sig alabama i solen och jag brände mej väl lite kanske. Drog hem sen och åt pastasallad med chicken och drack likör från Österrike. Kollade på en kass film så den stängdes av rätt fort.
La oss rätt tidigt för Rick skulle spela tennis hela söndagen. Och så, då kommer vi in på söndagen.
En rätt glassig dag i solen. Rick lirade tennis. Jag solade. Hängde lite med hans teammates och lite med Rick också förstås. Käkade på Donken efteråt och de va längesen! Tror inte jag gillar sån mat om ja ska va ärlig. Drog i mej nån crapy sallad och en vanillia milkshake. De smakade likadant typ.


Jag lyckades precis laga Jens gamla fläskkotlettsrullar. Svävade iväg lite med receptet men de blev sjukt gott iaf. 
Rick sitter och tittar på fotboll så jag passar på att blogga. VÄGRA KOLLA PÅ FOTBOLL!

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0