klarade tentan

Jag sitter i skolan. Kul att träffa Karin igen. Mindre kul att träffa resten av klassen. Min lärare va lite suris idag för min grupp filmade inget förra veckan. Men jag vill inte ha grupparbete med nötter. Varför ska man behöva ta tag i allt för att andra ska göra sitt jobb? Kan dom inte göra nått utan att de har en boss som säger vad när hur och varför. Hur fasen ska dom klara sig som journalister sen? 

Fast jag är inte så bitter som jag låter för om cirkus en timme tar jag lov i två veckor :) Jag tänkte bli brunare än brunast. Ligga och läsa böcker i solen, dricka paraplydrinkar, få fotmassage av Rick och bara ha de gött. Kanske ska gå upp ett kilo eller två också, bara äta gött liksom. Behöver dessutom inte stressa mej över tentan för den är avklarad. Dock är ja lite stressad över en b-uppsats som ska skrivas men tja, ja börjar la skriva den dagen innan elle nått så kan man komplettera sen. Märker ni hur dålig motivation jag har?
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0