lugn janneke

ta det lugnt. jag ska blogga. men jag har varit tvungen att fixa lite först. jag ska ju till amsterdam imorgon och rösta. och jag har aldrig varit i amsterdam. och nu ska jag dit helt själv och jag ska även hitta till finska ambassaden. så jag har knäppt lite kort på googles kartor och kollat hur min promenix i amsterdam kommer att bli. och jag känner mig oroande säker inför denna resa. 
det blir även massa fix imorgon. för att går det som jag vill så drar jag också till groningen efter amsterdam. ska åka tåg som aldrig förut. men det gör jag i fall jag lyckas att fixa en skrivare till imorgon. för att utan skrivare blir det ingen billig dagkort. men jag tror att det löser sig. allting löser sig ju alltid, bara man vill det.
och nu är jag jättetrött.. så sorry, basketbilder kommer en annan dag. men jag bjuder på en söt bild på oss två. hej vi är janneke och hanna och vi är 12 år gamla. vi gillar rosa och vårt favoritdjur är häst. vill du börja brevväxkla med oss?
tack för en härlig kväll duudis. även om jag fortfarande mår lite illa.... men det var värd det!
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0