miljöombyte

jag har sett snö. det var inte mycket men lite låg det kvar i diket. festligt.
nu har jag alltså anlänt finland och är redo för påsken. mycket bra bajs! här är det inte +30 men +4 i alla fall. och så blåser det inte. det är väldigt trevligt.
flygresan hit var segopego, jag har blivit bortskämt med max en timmes flygresor de senaste åren och därmed kändes drygt 2 timmar väldigt drygt. (haha, jag ordvitsar så påhittig jag är!) men en bok, p3 dokumentär och musik hjälpte mig lite på vägen och jag blev inte helt adhd på planet. kunde hålla mig still i alla fall.
nu ska jag äta morgongröt och sen blir det nog en sväng på bygden. hihii så spännande, jag är hemma på landet!!! pirr på det!
pusuja ja haleja /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0