skogsrunda

Jag skulle egentligen sprungit en sväng men kom på att ja va sugen på att promenixa. Och jag hittade en skog helt plötsligt. Bara sådär liksom. Kände mej rätt lycklig när jag kunde gå på nått annat än asfalt. Fågelkvitter och ekorrespan va också rätt mysigt. Men efter en timmas promenix vart jag trött och begav mej hem till One Tree Hill. Jag har blivit en sucker för de nu. Förlåt.

Nu borde jag egentligen sluta blogga och börja ta på mej för jag ska in till stan och träffa Hanna och Karin. Fast äsch, jag kommer ändå alltid före dom så ja kan internetta lite till. Yääs.

Måste tillägga att ja inte riktigt gillar att Vinny drar ner värmen så jevligt. jag fryser fan ihjäl typ.

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0