svettigt värre

Inatt har jag drömt MASSA mardrömmar. Och fy fän va verkliga dom va. Vaknade av att ja badade i svett typ för att ja varit så ledsen i min dröm. (jag brukar svettas när jag är ledsen)
Med tanke på att ja redan va så svettig tänkte jag att ja kunde springa lite ute i det fina vädret för att svettas lite till.. och de gjorde jag men fän va dåligt de gick. Sprang rätt fort i början vilket gjorde att ja fick megaont i bröstet. De va bara att börja traska istället. Fän.


PÅ den här bilden är ja också rätt svettig men det beror inte på att ja va ledsen utan på att ja dansade loss i Barcelona. jag vill bli lika brun som jag va då. jag hatar att sola upp mej. varför inte bli brun på en gång?

Igår va vi på bio. Vi va på gooische vrouwen (en holländsk version av desperate housewifes) men ja tyckte nog inte alls den va hurra. Den va t o m lite dålig tror ja. Skrattade kanske till lite ibland men de va bara ibland.
Den får två av fem toasters.

Nu ska ja duscha bort mitt svett och sen ska jag till skolan. Funtar på att gymma efteråt kanske. Hanna och Karin är ni med mej?

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0