tågresor

Jag skäms ihjäl. Jag satt och hade de så jevla gött i tåget för ja kunde titta på One tree Hill medan  jag åkte. Men jag tyckte de va lite dåligt ljud i mina hörlurar så jag höjde alabama högt och ja, då hördes de ju ganska ordentligt. Men inte visste jag att jag glömt trycka in sladden med hörlurarna till datorn..en kärring blev skitsur och sa till mej. Jag satt alltså med hörlurar i öronen men utan att de kom ljud från dom utan det kom från själva datorn..herregud Janneke skärp dig! Jag blev röd i ansiktet och folk skrattade åt mej. Skrattade rätt så bra åt mej själv också faktiskt.

I fredags hade jag en bättre dag än i torsdags och de kan väl alla vara glada för. Dock vet jag inte hur jag ALLTID lyckas bli superstressad trots att jag har rätt lång tid på mej..? Cyklade som en idiot till stationen och hann precis med tåget. Det hade vart så himla mycket lättare om de tog visa kort i holland. Om dom hade gjort de hade ja sluppit stå i kö för att köpa biljett. Men holland lever ju kvar i någon gammal bubbla så de går inte att betala med visa kort. Efterblivet.

Jag är lite lack på min nya data. Asså den är snygg men den är fan inte så bra som jag trodde den skulle vara. De suger röv att de inte går att ändra bakgrundsbild men de som suger mest röv är nog det att den redan är cepeslö. Jag hoppas Ricky kan fixa till de nu i helgen för ja har redan vart SKITNÄRA på att slänga den åt skogen. Finns dock inte så mycket skog i Holland så jag hade nog slängt in den i en cykel.. för de finns de så de räcker och bli över..
På tal om att cykla så har jag kommit fram till att de ska bli min nya hobby.  Jag gillar att cykla. Och jag har haft en jedrans massa olika cyklar i mitt liv (beror mest på att dom alltid blir stulna och svar ja, då snor jag tillbaka en annan cykel) De är la fair eller?

En annan hobby som jag har är att leka med bilder. Dock har ja inte så mycket bilder att leka med då jag har slängt över allt på min externa och jag är för lat för att proppa in allt i min dator igen. Så, om ni vill ha lite najsiga bilder så skicka dom till mej.

Jag har också för första gången i år smort in mej brun utan sol. Jag hoppas på att inte bli orange. Fast orange är ju den nya lilla svarta... kanske inte gör så mkt då.

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0